Jesteś ekspertką w swojej branży, ale nie wiesz, jak o pisać o sobie i swojej pracy, by przyciągać nowych klientów?
Na myśl o tekście na stronę „O mnie” masz ochotę schować się pod ziemię?
A może już masz za sobą wiele prób stworzenia tej zakładki i za każdym razem wydaje Ci się, że odbiorca umiera z nudów, bo nie ma w Tobie niczego WOW?
Sięgnij po Copyschadzkę i napisz swoją stronę „O mnie” szybko, bez poczucia zażenowania i tak, by odbiorcy rwali się do współpracy!
![Biznesowa Skrzydłowa www-21](https://www.biznesowaskrzydlowa.pl/wp-content/uploads/2023/06/Biznesowa-Skrzydlowa-www-21.png)
Teoretycznie nikt nie wie o Tobie więcej niż Ty sama… ale to nie sprawia, że tekst na stronę
„O mnie” pojawia się
w 5 minut.
Być może dopiero zaczynasz działać w sieci i jeszcze nie masz strony www z zakładką „O mnie”. Ale już na samą myśl o jej pisaniu robi Ci się słabo. Co powinno się na niej znaleźć, żeby nikogo nie zanudzić? Czy powinnaś pisać to, co inni eksperci? A może wystarczy tylko lista ukończonych kursów? Bo co innego mogłoby zainteresować potencjalnego klienta?
A może jest tak, że już masz za sobą kilka wersji tekstu „O mnie”, ale… tak naprawdę żaden z nich nie oddaje dobrze Twojej osoby. Ani tego, co dobrego i wyjątkowego możesz wnieść do życia odbiorców. Czujesz, że można lepiej – bo kiedy teraz czytasz o sobie, zamiast dreszczu ekscytacji czujesz ciarki wstydu. Wszystko jest miałkie!
![Biznesowa Skrzydłowa - copyschadzka-66](https://www.biznesowaskrzydlowa.pl/wp-content/uploads/2024/02/Biznesowa-Skrzydlowa-copyschadzka-66.png)
Teraz podczas pisania możesz wyglądać tak…
![Biznesowa Skrzydłowa www-24](https://www.biznesowaskrzydlowa.pl/wp-content/uploads/2023/06/Biznesowa-Skrzydlowa-www-24.png)
Wiesz, dlaczego do tej pory mogło Ci nie wychodzić?
Bo pisanie o sobie jest naprawdę trudne! Nie jest łatwo spojrzeć obiektywnie na swoje doświadczenie i wyróżniki, a jeszcze trudniej jest zrobić z tekstu „O mnie” tekst o odbiorcy. Bo tak, dopóki będziesz się trzymać sztywnych form poświęconych wyłącznie swoim dokonaniom, a nie problemom i wyzwaniom czytającego, szybko będziesz tracić jego uwagę. Ale nie jest też tak, że pisanie o sobie jest niewykonalne. Jednak nie potrzebujesz wielogodzinnych wykładów na temat autoprezentacji, doktoryzowania się z marki osobistej, ani też wchodzenia w niuanse, które na 99% i tak Ci się nie przydadzą. Ani nie masz na to czasu, ani sił, prawda?
Potrzeba Ci konkretu w lekkiej formie. Instrukcji, która poprowadzi Cię krok po kroku i zainspiruje przykładami przy okazji. Bez sztywnych schematów i bardzo ogólnych form, w których nie ma miejsca na Twoją wyjątkowość.
Potrzebujesz Copyschadzki.
Dlaczego Copyschadzka?
A w tym roku poczułam też chęć, żeby moje produkty zawsze opierały się na działaniu, a nie zgłębianiu teorii. Nie mam ambicji kształcić Cię na zawodową copywriterkę. Nie to jest Twoim życiowym celem, prawda? Za to chcę Ci pomóc zrobić tekstowo, co jest do zrobienia i przejść do kolejnych zajęć. Albo odpoczynku. Stąd -SCHADZKA.
Siadasz do copy, jedziesz z tekstem według mojej instrukcji i ćwiczeń, piszesz i masz. Taka randeczka z pisaniem. COPYSCHADZKA.
W drugiej części (pierwsza dotyczyła stron sprzedażowych) bierzemy na warsztat zakładkę „O mnie”, bo z doświadczenia wiem, że jest ona koszmarem wielu osób pracujących nad swoją marką osobistą. Nie tylko edukatorek!
Ale ogarniemy! W Copyschadzce pokażę Ci krok po kroku, jak przejść przez cały proces możliwie szybko i bezboleśnie.
Bo tak, możesz pisać o sobie z uśmiechem na ustach – i tak, że odbiorca też się uśmiechnie. I zamarzy o współpracy z Tobą!
![Biznesowa Skrzydłowa - strona www-71](https://www.biznesowaskrzydlowa.pl/wp-content/uploads/2024/02/Biznesowa-Skrzydlowa-strona-www-71.png)
Tak możesz wyglądać, jak już skończysz pisanie
z Copyschadzką!
![biznesowa skrzydłowa-30-30](https://www.biznesowaskrzydlowa.pl/wp-content/uploads/2023/06/biznesowa-skrzydlowa-30-30.png)
Z Copyschadzką pod ręką znajdziesz odpowiedzi na takie pytania w Twojej głowie, jak:
Co ja właściwie oferuję swoim klientom i kim mogę dla nich być?
O czym pisać w zakładce „O mnie”, żeby czytający nie zasnął po drodze, ale zapalił się do współpracy?
Jak mam opowiadać o swoim podejściu do pracy i tym, czym się ono wyróżnia?
Czy w ogóle da się pisać o sobie bez zażenowania?
Jak sprawić, żeby odbiorca poczuł, że mamy ze sobą wiele wspólnego albo że mogę mu rzeczywiście pomóc?
Jak nie zrobić ze strony „O mnie” nudnej biografii albo stanowczo zbyt długiego spisu przebytych kursów i szkoleń?
Jak pozbyć się uczucia, że wszystko, co piszę, jest banalne, nudne i beznadziejne?
Jak pokazać, że jestem nie tylko świetną ekspertką, ale i fajnym człowiekiem?
![skladniki-03](https://www.biznesowaskrzydlowa.pl/wp-content/uploads/2023/06/skladniki-03.png)
Zamiast się nad nimi zastanawiać, po prostu będziemy pisać!
![Biznesowa Skrzydłowa - copyschadzka-68](https://www.biznesowaskrzydlowa.pl/wp-content/uploads/2024/02/Biznesowa-Skrzydlowa-copyschadzka-68-1.png)
Copyschadzka: Strona „O mnie” jest dla Ciebie, jeśli…
- dzielisz się swoją wiedzą i doświadczeniem online i chcesz pokazać odbiorcom, że warto pracować właśnie z Tobą,
- osłabia Cię sama myśl o pisaniu o sobie, bo wydaje Ci się, że nie masz nic ciekawego do powiedzenia,
- masz problem z ugryzieniem tematu od strony odbiorcy, więc skupiasz się na tym, że jesteś super, bo masz milion kursów za sobą,
- nie masz pojęcia, co jest ważne dla odbiorcy, a co mniej, więc w panice robisz ze strony „O mnie” autobiografię tylko trochę krótszą niż „Nad Niemnem”,
- wszystko, co napiszesz, wydaje Ci się błahe / głupie / banalne / bezsensowne / (tu wpisz swoje „ulubione” negatywne określenia),
- czujesz, że marnujesz czas i energię, pisząc po omacku, ale nie masz pieniędzy na oddanie tego zadania copywriterce,
- chcesz, żeby ludzie byli przekonani, że wiesz, co robisz, i chcieli z Tobą pracować od pierwszego… przeczytania tekstu „O mnie” ;)
![Biznesowa Skrzydłowa - copyschadzka-66-68-67](https://www.biznesowaskrzydlowa.pl/wp-content/uploads/2024/02/Biznesowa-Skrzydlowa-copyschadzka-66-68-67.png)
Copyschadzka: Strona „O mnie” nie jest dla Ciebie, jeśli…
- już teraz wiesz, że i tak jej nie użyjesz, bo jak tylko dotkniesz klawiszy, mdlejesz,
- nie chce Ci się siąść na pupce i podążać za instrukcją krok po kroku, bo lubisz robić na opak,
- szukasz gotowca, który pokryje 99% Twojej roboty i absolutnie nie przeszkadza Ci, że pół internetu może mieć te same teksty, po lekturze których odbiorca wybierze tańszą opcję,
- interesuje Cię tylko kasa, a nie trwałe relacje z klientami,
- jesteś doświadczonym copywriterem, który ma w portfolio pierdylion takich stron, więc zakładasz, że niczego nowego się nie dowiesz.
Pisanie z Copyschadzką jest proste, a może nawet przyjemne, bo wreszcie masz:
![](https://www.biznesowaskrzydlowa.pl/wp-content/uploads/2023/06/serce-41-1.png)
jasność co do tego, kim jesteś lub możesz być dla swoich odbiorców i co jest w Tobie wyjątkowego – a dochodzisz do tego dzięki lekkim ćwiczeniom kreatywnym,
![](https://www.biznesowaskrzydlowa.pl/wp-content/uploads/2023/06/serce-41-1.png)
konkretne wytyczne co do tego, co i gdzie napisać – instrukcja pomoże Ci sprawić, że ludzie nie tylko będą czytali, ale też robili to z większym zainteresowaniem niż do tej pory,
![](https://www.biznesowaskrzydlowa.pl/wp-content/uploads/2023/06/serce-41-1.png)
![](https://www.biznesowaskrzydlowa.pl/wp-content/uploads/2023/06/serce-41-1.png)
![](https://www.biznesowaskrzydlowa.pl/wp-content/uploads/2023/06/serce-41-1.png)
![](https://www.biznesowaskrzydlowa.pl/wp-content/uploads/2023/06/serce-41-1.png)
![Biznesowa Skrzydłowa -dymek-50](https://www.biznesowaskrzydlowa.pl/wp-content/uploads/2023/06/Biznesowa-Skrzydlowa-dymek-50.png)
Poprzednia Copyschadzka już pomaga w pisaniu!
Copyschadzka to najlepsze tête-à-tête z własną głową i tymi pomysłami, które tam kiełkują. Ten pakiet pomoże to wszystko obudzić i przenieść na Twoją stronę.
Sam brief był dla mnie okazją do uświadomienia sobie tyyyyyylu rzeczy, że dosłownie czułam, jak mi się mózg masuje, a to tylko ułamek tego, co Karolina wysmażyła ❤
Marta Bargiel, achtenfrancuski.pl
Po godzinie muszę powiedzieć, że Twój brief to złoto! Nawet jakby tylko on był w tym kursie to warto by było go kupić!
Uwielbiam Twoje pytania. Naprawdę otwierają oczy i zmieniają perspektywę patrzenia. Już w głowie świtają mi pomysły jak lepiej trafić do mojej grupy odbiorców z ofertą, a w sumie jestem dopiero w połowie briefu.
Anka Hostyńska, ankahostynska.pl
Super, to było mega wartościowe doświadczenie dostać od Ciebie feedback do tego, co zrobiłam! Dużo cennych informacji mi dałaś dodatkowo, widzę nad czym muszę popracować, a to, że mogła zerknąć na to, co stworzyłam osoba z zewnątrz to coś wyjątkowego i wierzę, że strona będzie dzięki temu dużo lepsza!
Cieszę się, że się zdecydowałam na tę opcję.
Ula Janoszuk, u-janoszuk.pl
Logicznie ten e-book to mistrzostwo świata! Krótko dlaczego, krótko po
co – uwielbiam mieć instrukcje w punktach.
Od teraz już będę wszystkie produkty opisywała z Copyschadzką w ręce.
Klaudia Łapa www.paniodklikania.pl
Copyschadzka: Strona „O mnie” to kompletny pakiet materiałów, który pomoże Ci napisać taki tekst, dzięki któremu odbiorcy Cię poznają, polubią, zaufają Ci, a nawet szybciej zapytają o możliwość współpracy!
![](https://www.biznesowaskrzydlowa.pl/wp-content/uploads/2023/06/serca-13.png)
-
Copyschadzka: Strona "O mnie". Instrukcje, wskazówki, przykłady
Szalenie praktyczny przewodnik po tym, jak siąść i napisać właściwe teksty do zakładki „O mnie” – nie stracisz bez sensu ani minuty na zastanawianie się, co dalej.
-
Workbook: Rozgrzewka kreatywna. Odkryj swoje WOW
13 ćwiczeń, po przerobieniu których spojrzysz na siebie czulszym okiem – zrób choć jedno lub dwa, a siądziesz do pisania z szerszym uśmiechem i większym entuzjazmem.
-
Schemat strony "O mnie" do wypełnienia
Plik, który od razu układa Twój tekst we właściwych miejscach – po pisaniu kasujesz tylko wskazówki i już możesz słać go do grafika!
-
Checklista sprawdzająca efekt finalny
Kropka nad i całego procesu – po napisaniu tekstu sprawdź z nią, czy pamiętałaś o wszystkich ważnych elementach, żeby publikować stronę ze spokojną głową.
-
BONUS: Głosówka od serca
Krótkie nagranie audio, które doda Ci odwagi i zmotywuje do pisania. Dokładnie to, co potrzebujesz usłyszeć, by siąść do komputera z większym zapałem!
Uwaga! Nie musisz korzystać z każdego elementu, by napisać tekst na skuteczną stronę
„O mnie”. Najważniejszy jest główny e-book i pierwsze 2 ćwiczenia z workbooka – z reszty korzystaj tak, jak tego w danym momencie potrzebujesz.
![Biznesowa Skrzydłowa -dymek-50](https://www.biznesowaskrzydlowa.pl/wp-content/uploads/2023/06/Biznesowa-Skrzydlowa-dymek-50.png)
Co mówią klienci o tekstach, które dla nich pisałam?
Jaka tam jest dynamika. Napięcie. Energia. Skoro ja je czytałam z zapartym tchem, to myślę, że moi potencjalni klienci też ;)
Ola Foryś, www.wildrocks.pl
Ola Belta-Iwacz, www.mamologia.pl
Bardzo polecam pracę z Karoliną, to profesjonalistka przez wielkie “P”.
Kasia Krzywicka, Dimotely.pl
Bardzo cenne okazało się także wsparcie od Karoliny w trakcie trwania kampanii, gdzie kilkoma wiadomościami dmuchnęła w moje żagle ❤️ Bardzo polecam Karolinę, która jeszcze bardziej pomogła mi rozkochać klientów w moich produktach i zawdzięczam jej spory kawałek udanych kampanii sprzedażowych.
Justyna Szarawarska, justynaszarawarska.pl
Testy Karoliny czyta się z zapartym tchem, niczym wciągającą opowieść, a po każdym przeczytanym zdaniu pojawia się w głowie „Tak! Znam to! Też tak mam!”.
Alicja Golonka – DietetykGolonka.pl
Kasia Sikora, www.kasiasikora.pl
Od jednorazowego zlecenia napisania tekstów na stronę zdecydowaliśmy się na regularną współpracę i pomoc w pisaniu postów na fb. My po prostu wiemy, że każdy tekst , który wyjdzie spod klawiatury Karoliny będzie dobrze odebrany przez naszych klientów.
Aneta Pisarek, Plisar.pl
Dobra, a kim ja jestem, żeby w ogóle Ci mówić jak żyć pisać?
i jestem Biznesową Skrzydłową. Pomagam swoim klientkom – edukatorkom online, rozkochiwać ich odbiorców w produktach i usługach. Także słowem!
A z wykształcenia jestem (choć mało o tym mówię) psycholożką! Więc wiem, jak podchodzić do moich klientek i jakie pytania zadawać, żeby rozbroić ich blokady i odkryć, co mają w sobie wyjątkowego. A potem – jak to dobrze opisać, żeby wciągnąć odbiorcę w opowiadaną historię. Czy czasem się przy tym napocę? Jasne! Ale mniej niż kiedyś, bo zdążyłam wypracować własne podejście do pisania stron „O mnie”, które dziś pomaga moim klientkom pokazywać się z jak najlepszej strony.
Część z nich pisze potem własne teksty samodzielnie – i robi to zdecydowanie lepiej niż kiedyś. Dlaczego? Bo już zna mój proces, wie, o czym pisać i jak – i że warto przysiąść do klawiszy, bo to działa!
I tak, Ty też dasz radę – jeśli tylko dasz sobie szansę :)
![Biznesowa Skrzydłowa-523-52](https://www.biznesowaskrzydlowa.pl/wp-content/uploads/2023/06/Biznesowa-Skrzydlowa-523-52.png)
Umów się ze sobą na Copyschadzkę i miej napisanie strony „O mnie” z głowy!
Copyschadzka:
Strona „O mnie”
.
- E-book Copyschadzka: Strona „O mnie”
- Workbook: Rozgrzewka kreatywna. Odkryj swoje WOW
- Schemat strony „O mnie” do wypełnienia w Google Docs
- Checklista do finalizacji tekstu „O mnie”
- BONUS: Głosówka od serca
- Feedback od pierwszego wejrzenia – 10 minut nagrania audio z moim komentarzem do napisanej przez Ciebie treści na stronę sprzedażową
-
CENA: 249 zł
Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni: 149 zł
Copyschadzka: Strona „O mnie” + Feedback od pierwszego wejrzenia
.
- E-book Copyschadzka: Strona „O mnie”
- Workbook: Rozgrzewka kreatywna. Odkryj swoje WOW
- Schemat strony „O mnie” do wypełnienia w Google Docs
- Checklista do finalizacji tekstu „O mnie”
- BONUS: Głosówka od serca
- Feedback od pierwszego wejrzenia – 10 minut nagrania audio z moim komentarzem do napisanej przez Ciebie treści na stronę sprzedażową
-
CENA: 489 zł
Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni: 398 zł
![COPYSCHADZKA pakiety Copyschadzka: Strony sprzedażowe + Feedback od pierwszego wejrzenia](https://www.biznesowaskrzydlowa.pl/wp-content/uploads/2024/06/COPYSCHADZKA-pakiety.png)
Copyschadzka: Strona „O mnie” + Copyschadzka: Strony sprzedażowe
-
- E-book Copyschadzka: Strona „O mnie”
- Workbook: Rozgrzewka kreatywna. Odkryj swoje WOW
- Schemat strony „O mnie” do wypełnienia w Google Docs
- Checklista do finalizacji tekstu „O mnie”
- BONUS: Głosówka od serca
- E-book Copyschadzka: Strony sprzedażowe
- Brief porządkujący informacje o marce i ofercie
- Workbook: Rozgrzewka kreatywna. Ćwiczenia dla chcących zabawić się przed pisaniem
- Schemat strony sprzedażowej do wypełnienia w Google Docs
- Checklista do finalizacji tekstu
- Lista 50+ pytań do FAQ
- Lista 30 sposobów na twórczy zastój
CENA: 499 zł 598 zł
Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni: 448 zł
Dobra, jakie masz jeszcze pytania?
Nie znoszę pisać, jestem beznadziejnym przypadkiem. Czy z Copyschadzką na pewno się uda?
W pisaniu nie ma beznadziejnych przypadków, są tylko źle leczone ;) Nie mogę dać Ci 100% gwarancji, bo nie wiem, z czym dokładnie masz problem. Wierzę jednak, że Copyschadzka jest w stanie przeprowadzić przez cały proces pisania strony „O mnie” nawet tych najbardziej opornych. O ile tego naprawdę im na tym zależy i zaangażują się w pisanie!
Czy ten schemat jest na pewno skuteczny?
Pracuję nad tekstami dla klientek już hohoho lat. Testowałam i dopieszczałam z nimi różne rozwiązania. Duża część z nich wychodziła totalnie zachwycona, wiele było bardzo zadowolonych, u niektórych pojawiły się nawet łzy radości i wzruszenia. I wiesz co? Tu nie chodzi o samo copy, a wpierw o dotarcie do sedna tego, co w nas wyjątkowe. Bardzo starałam się, żeby było to możliwe z pomocą Copyschadzki.
Czy muszę wykorzystywać wszystkie materiały w pakiecie, żeby napisać dobrą stronę o mnie?
Najważniejsze będą główna instrukcja i pierwsze 2 ćwiczenia z workbooka. Reszta to dodatki, które mogą ułatwić i urozmaicić Twoją pracę, ale nie są elementami obowiązkowymi. Jeśli jednak masz czas i energię, warto choć rzucić na nie okiem. Może akurat wpadniesz na coś genialnego?
Czy ten schemat nada się do każdej branży?
Copyschadzkę pisałam z myślą o edukatorkach online – bo z tą grupą klientek pracuję najczęściej. Jednak mocno wierzę, że w innych branżach także może być pomocny, przede wszystkim jeśli budujesz markę osobistą. Wszystko będzie zależeć od otwartości i elastyczności Twojej głowy.
Trochę drogo, jak na kilka plików...
Ostatecznie liczy się efekt, prawda? Aby stworzyć dobry tekst „O mnie” nie potrzebujesz wielogodzinnego kursu video ani serii audiobooków. Postawiłam na praktyczne formaty, które pozwolą Ci od razu działać, a nie doktoryzować się z pisania. Zdecydowanie oszczędzasz swój czas, a jak wiadomo – czas to pieniądz. Dodatkowo, z materiałów możesz z nich korzystać wielokrotnie, jeśli tylko coś u Ciebie będzie się zawodowo zmieniać!
BTW – napisanie przeze mnie tekstu na stronę „O mnie” od zera to aktualnie wydatek min. 800 zł netto. To chyba jednak Copyschadzka wychodzi dość tanio, hm? ;)