Masz w ofercie świetny webinar, e-booka lub kurs, ale nie wiesz, jak o nim pisać, by go sprzedać właściwym osobom?
Panikujesz na samą myśl o otwarciu Worda i zajęciu się własnymi tekstami sprzedażowymi?
A może już masz za sobą wiele prób samodzielnego pisania  i za każdym razem coś jest nie halo, bo wyniki kampanii są – delikatnie mówiąc – niezadowalające?

Sięgnij po Copyschadzkę i  napisz stronę sprzedażową swojego produktu szybko, możliwie bezboleśnie i tak, by odbiorcy rwali się do kupowania!

Stworzyć produkt jest stosunkowo łatwo… Ale jego sprzedaż to już inna bajka.

Być może ta zabawa dopiero przed Tobą, bo jesteś jeszcze przed premierą pierwszego e-booka czy kursu.

Nieśmiało zaczynasz myśleć o tym, jak będziesz go promować, podczytujesz blogi i posty speców od marketingu i trochę zaczynasz się gubić, bo najwyraźniej temat można ugryźć na wiele sposobów. Czujesz, że może nie być łatwo, bo przecież jeszcze tylu rzeczy nie wiesz i pewnie musisz się dowiedzieć o copywritingu, zanim siądziesz do klawiatury! I to Cię dodatkowo blokuje. 

A może jest tak, że już masz za sobą kilka prób sprzedania własnymi tekstami, a uzyskane wyniki wywołują u Ciebie raczej rumieniec wstydu niż szeroki uśmiech. I w sumie nie wiesz, co dokładnie poszło nie tak, ale jesteś pewna, że można lepiej. Że coś mogło Ci po drodze umknąć, coś mogłaś inaczej sformułować… Że zamiast przyciągać przypadkowych przechodniów-kolekcjonerów, którzy kupią, bo kupują wszystko jak leci, mogłabyś napisać tekst, który będzie magnesem na naprawdę najfajniejszych klientów.

Uwierz mi, oni gdzieś tam są i czekają na Twój produkt, gotowi do transakcji. Tylko musisz im udowodnić, że naprawdę masz dla nich rozwiązanie.

 

Teraz podczas pisania możesz wyglądać tak…

Wiesz, dlaczego do tej pory mogło Ci nie wychodzić?

Bo Ty nie potrzebujesz teraz wielogodzinnych wykładów na temat psychologii reklamy, doktoryzowania się z miliona technik wpływu i robienia MBA po drodze, ani też wchodzenia w niuanse, które na 99% i tak Ci się nie przydadzą. Obie wiemy, że nie masz na to czasu ani energii przy prowadzeniu własnej firmy, bo Twoja lista to-do już i tak pęka w szwach. 

To, czego Ci trzeba, to sam konkret podany w lekkostrawnej formie. Proste kroki, zrozumiałe wytyczne, przykłady na deser. A przy tym bez sztywnych schematów i ciasnych form. Ma się tam zmieścić jeszcze osobowość Twojej marki, byś mogła mówić swoim, naturalnym językiem, bez karmienia odbiorcy marketingowym pierdololo. 

 

Potrzebujesz Copyschadzki.

Dlaczego Copyschadzka?

Umiem pisać i podobno dobrze mi idzie tłumaczenie, jak to robić lepiej, więc bardzo chciałam stworzyć coś dla tych, którzy niekoniecznie chcą/mogą inwestować w moje usługi 1:1. Stąd COPY-.

A w tym roku poczułam też chęć, żeby moje produkty zawsze opierały się na działaniu, a nie zgłębianiu teorii. Nie mam ambicji kształcić Cię na zawodową copywriterkę. Nie to jest Twoim życiowym celem, prawda? Za to chcę Ci pomóc zrobić tekstowo, co jest do zrobienia i przejść do kolejnych zajęć. Albo odpoczynku. Stąd -SCHADZKA.

Siadasz do copy, jedziesz z tekstem według mojej instrukcji i ćwiczeń, piszesz i masz. Taka randeczka z pisaniem. COPYSCHADZKA.

W pierwszej części (tak, będzie ich kilka!) zajmiemy się stronami sprzedażowymi, bo to bardzo ważny element kampanii promocyjnych produktów cyfrowych. A jednocześnie – zmora wielu edukatorek oferujących swoje kursy, e-booki i webinary online.

Ale spokojnie – oddychaj. W Copyschadzce pokażę Ci krok po kroku, jak przejść przez cały proces możliwie szybko i bezboleśnie.

To naprawdę nie musi być zajmująca wiele dni i nocy praca w pocie czoła i ze łzami w oczach.

Jest szansa, że będziesz się uśmiechać w trakcie (i po kampanii sprzedażowej także ;) ).

Tak możesz wyglądać, jak już skończysz pisanie
z Copyschadzką!

Z Copyschadzką pod ręką możesz zapomnieć
o problemach
z odpowiedziami na takie pytania
w Twojej głowie, jak:

Co ja właściwie sprzedaję / obiecuję swoim potencjalnym klientom?
O czym ja mam w ogóle pisać na takiej stronie sprzedażowej, żeby komuś chciało się czytać?
Jak mam opowiadać o zmianie, która zajdzie w życiu kupującego, a nie o suchych cechach i parametrach produktu?
Czy w ogóle da się sprzedawać tekstem bez narzucania się?
Jak sprawić, żeby odbiorca poczuł, że piszę właśnie dla niego i o nim, bo wiem, jak rozwiązać jego problem?
Jak pozbyć się uczucia, że wszystko, co piszę, jest banalne, nudne i beznadziejne?
Co mam powiedzieć o sobie, żeby ktoś mi zaufał?
Jak przekonać odbiorcę, że produkt jest wart swojej ceny?
Czy da się odpowiedzieć na pytania i obiekcje, zanim jeszcze się pojawią?

Zamiast się nad nimi zastanawiać, po prostu będziemy pisać!

Copyschadzka: Strony sprzedażowe jest dla Ciebie, jeśli…
  • dzielisz się swoją wiedzą i doświadczeniem online
    chcesz zacząć wreszcie sensownie zarabiać na swoich kursach, webinarach i e-bookach,

  • drżysz na samą myśl o pisaniu ofert, bo za każdym po pierwszych dwóch akapitach wydaje Ci się, że piszesz już w kółko to samo, 
  • masz problem z ugryzieniem tematu od strony odbiorcy, więc skupiasz się na tym, że produkt jest super, zamiast na tym, jaki problem komuś rozwiązuje,
  • nie masz pojęcia, co jest ważne dla odbiorcy, a co mniej, więc w panice piszesz o wszystkim, a nic sensownego z tego nie wynika, 
  • wszystko, co napiszesz, wydaje Ci się błahe / głupie / banalne / bezsensowne / (tu wpisz swoje negatywne określenia),
  • czujesz, że marnujesz czas i energię, pisząc po omacku, bo nie przynosi to żadnych efektów w trakcie kampanii, 
  • masz wrażenie, że nikt nie rozumie, czego dotyczy Twój produkt i jak może odmienić komuś życie. 
Copyschadzka: Strony sprzedażowe nie jest dla Ciebie, jeśli…
  • już teraz wiesz, że i tak z tego nie skorzystasz, bo dostajesz wysypki przy pierwszym uderzeniu palców w klawisze, 
  • nie chce Ci się siąść na 4 literach i napisać czegoś według instrukcji krok po kroku, bo po prostu nie, 
  • szukasz gotowca, który pokryje 99% Twojej roboty
    i nie przeszkadza Ci, że pół internetu może mieć te same teksty, 
  • interesuje Cię tylko kasa, a nie realne wspieranie innych swoją wiedzą,
  • jesteś doświadczonym copywriterem, co zjadł zęby na pisaniu stron sprzedażowych i zarobił już gazylion polskich złotych na monetyzowaniu produktów cyfrowych.

Pisanie z Copyschadzką jest proste, a może nawet przyjemne, bo wreszcie masz:

jasność co do tego, co i komu oferujesz – informacje zebrane w briefie pomogą Ci stworzyć klarowny przekaz, którym łatwiej przekonasz odbiorcę do zakupu,
konkretne wytyczne co do tego, co i gdzie napisać – instrukcja pomoże Ci sprawić, że ludzie nie tylko będą czytali, ale też szli za Twoim tokiem rozumowania aż do koszyka i dalej,
sprawdzoną, ale elastyczną konstrukcję strony, która pozwoli Ci na pisanie swoim głosem, a nie wyświechtanymi sloganami,
łatwy w edycji układ strony, do którego wrzucisz swoje teksty i przekażesz je grafikowi lub programiście do ułożenia,
ćwiczenia na rozgrzanie głowy, które pozwolą Ci wzmocnić Twoją kreatywność i poczuć radość tworzenia,
checklistę, która nie pozwoli Ci zapomnieć o istotnych kwestiach i elementach, które powinny się znaleźć na stronie sprzedażowej,
poczucie, że nie marnujesz czasu i energii na błądzenie po omacku!

Copyschadzka: Strony sprzedażowe to kompletny pakiet materiałów, który pomoże Ci napisać przekonujący do zakupu tekst możliwie szybko i bezboleśnie

  • 1.

    E-book „Copyschadzka: Strony sprzedażowe”

    Pełen konkretów przewodnik po tym, jak siąść i napisać właściwe teksty na stronę sprzedażową – nie stracisz bez sensu ani minuty na zastanawianie się, co dalej.
  • 2.

    Brief zbierający najważniejsze informacje o marce i ofercie

    Dokument, bez którego nie warto ruszać dalej – wypełnisz go przed pisaniem i będziesz mieć komplet danych do wykorzystania na stronie, żeby pisać bez przerw na research.
  • 3.

    Schemat strony sprzedażowej do wypełnienia

    Plik, który od razu układa Twój tekst we właściwych miejscach – po pisaniu kasujesz tylko wskazówki i już możesz słać go do grafika!
  • 4.

    Workbook: Rozgrzewka kreatywna. Ćwiczenia dla chcących się zabawić przed pisaniem

    10 metaforycznie masujących zwoje mózgowe ćwiczeń – zrób choć jedno lub dwa, a siądziesz do pisania z szerszym uśmiechem i większym entuzjazmem.
  • 5.

    Lista 50 pytań do FAQ

    Cały zestaw pytań i wątpliwości pojawiających się w głowach odbiorców – wybierz te, które mogą dotyczyć Twojej oferty i odpowiedz na nie teraz, by potem nie być zasypywaną mailami. 



  • 6.

    Checklista sprawdzająca efekt finalny

    Kropka nad i całego procesu – po napisaniu tekstu sprawdź z nią, czy pamiętałaś o wszystkich ważnych elementach, żeby publikować stronę ze spokojną głową!



  • 7.

    Lista 30 sposobów na zastój twórczy

    Wyjście awaryjne z pisarskich blokad – nie musisz zbijać szybki przed użyciem, po prostu weź ją w dłoń, kiedy się zatniesz i zrób coś, co rozrusza Twoją głowę na nowo.



Uwaga! Nie musisz korzystać z każdego elementu, by napisać tekst na skuteczną stronę sprzedażową. Najważniejszy jest brief i część z instrukcjami – z reszty korzystaj tak, jak tego w danym momencie potrzebujesz.

Czy wiesz, że sporo klientek po przeczytaniu napisanych przeze mnie tekstów sprzedażowych chce kupić swoje własne produkty?

Dobra, a kim ja jestem, żeby w ogóle Ci mówić jak żyć pisać?

Nazywam się Karolina Bartoszek-Dourado
i jestem Biznesową Skrzydłową. Pomagam swoim klientkom – edukatorkom online, rozkochiwać ich odbiorców w produktach i usługach. Także słowem!
I dobrze wiem, że pisania stron sprzedażowych można się nauczyć. Jeszcze kilka lat temu pracowałam w agencjach reklamowych – tworzyłam spoty reklamowe, hasła na bilboardy, scenariusze radiówek…

Przechodząc z pracy z wielkimi markami do wspierania tych nieco mniejszych, musiałam wielu rzeczy uczyć się od nowa. Krok po kroku wypracowałam własne podejście do pisania stron sprzedażowych, które dziś pomaga moim klientkom sprzedawać setki, a nawet tysiące sztuk ich e-booków, szkoleń, kursów i innych produktów edukacyjnych.

Część z nich pisze potem własne teksty samodzielnie – i robi to zdecydowanie lepiej niż kiedyś. Dlaczego? Bo już zna mój proces, wie, o czym pisać i jak – i że warto przysiąść do klawiszy, bo to działa!

I tak, Ty też dasz radę – jeśli tylko dasz sobie szansę :)

Umów się ze sobą na Copyschadzkę i miej stronę sprzedażową z głowy!

Copyschadzka: Strony sprzedażowe
Copyschadzka:
Strony sprzedażowe

.

  • E-book Copyschadzka: Strony sprzedażowe
  • Brief porządkujący informacje o marce i ofercie
  • Workbook: Rozgrzewka kreatywna. Ćwiczenia dla chcących zabawić się przed pisaniem
  • Schemat strony sprzedażowej do wypełnienia w Google Docs
  • Checklista do finalizacji tekstu
  • Lista 50+ pytań do FAQ
  • Lista 30 sposobów na twórczy zastój 
  • Feedback od pierwszego wejrzenia – 10-15 minut nagrania audio z moim komentarzem do napisanej przez Ciebie treści na stronę sprzedażową

CENA: 349 zł 

Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni: 349 zł

Copyschadzka: Strony sprzedażowe + Feedback od pierwszego wejrzenia
Copyschadzka: Strony sprzedażowe
+Feedback od pierwszego wejrzenia

  • E-book Copyschadzka: Strony sprzedażowe
  • Brief porządkujący informacje o marce i ofercie
  • Workbook: Rozgrzewka kreatywna. Ćwiczenia dla chcących zabawić się przed pisaniem
  • Schemat strony sprzedażowej do wypełnienia w Google Docs
  • Checklista do finalizacji tekstu
  • Lista 50+ pytań do FAQ
  • Lista 30 sposobów na twórczy zastój 
  • Feedback od pierwszego wejrzenia – 10-15 minut nagrania audio z moim komentarzem do napisanej przez Ciebie treści na stronę sprzedażową

CENA: 598 zł

Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni: 598 zł

Promocja kończy się za:

Dzień(s)

:

Godzina(y)

:

Minut(y)

:

Sekund(y)

Dobra, jakie masz jeszcze pytania?

Nie lubię pisać i nigdy mi to nie wychodziło. Czy z Copyschadzką na pewno się uda?
Więcej optymizmu! Nie mogę dać Ci 100% gwarancji, bo trudno mi na odległość zdiagnozować, co dokładnie jest źródłem Twojego problemu z pisaniem. Wierzę jednak, że Copyschadzka to przemyślany pakiet, który krok po kroku jest w stanie przeprowadzić przez cały proces pisania strony sprzedażowej możliwie szybko i bezboleśnie nawet tych najbardziej opornych. O ile tego naprawdę chcą!

Czy ten schemat jest na pewno skuteczny?
Testowałam go i dopieszczałam z moimi klientkami przez kilka lat. Wiele z nich po otrzymaniu swoich tekstów deklarowało, że po ich lekturze miały ochotę same od siebie kupić promowany produkt. A ile razy ja decydowałam się na zakup czegoś, o czym pisałam… Duża część moich klientek sprzedaje swoje produkty cyfrowe w setkach, jak nie tysiącach egzemplarzy. Oczywiście nie jest to wyłącznie zasługą strony sprzedażowej – ona jest jednym z kilku elementów kampanii. Pamiętaj, że na początku wszystkiego jest produkt, który rzeczywiście zaspokaja potrzebę lub rozwiązuje problem odbiorców. Bez tego ani rusz! Jeśli jednak Twoja oferta, komunikacja marki, obsługa klienta i kampania promocyjna są w porządku – dobra strona sprzedażowa będzie wisienką na tym sprzedażowym torcie.

Czy muszę wykorzystywać wszystkie materiały w pakiecie, żeby napisać dobrą stronę sprzedażową?
Najważniejsza będzie główna instrukcja i brief. Reszta to dodatki, które mogą ułatwić i urozmaicić Twoją pracę, ale nie są elementami obowiązkowymi. Możesz także żonglować materiałami w zależności od przypadku – być może przy niektórych produktach będziesz bardziej potrzebować rozgrzewki kreatywnej, a w niektórych zaczerpniesz nieco więcej inspiracji z Listy pytań do FAQ.

Czy Twoja metoda będzie skuteczna w każdej branży?
Copyschadzkę pisałam z myślą o edukatorkach online – bo z tą grupą klientek pracuję najczęściej. Najmocniej skorzystasz więc, jeśli sprzedajesz w sieci własne kursy, szkolenia, e-booki, webinary, warsztaty itp. Jednak mocno wierzę, że w innych branżach także może być pomocny. Wszystko będzie zależeć od otwartości i elastyczności Twojej głowy.

Trochę drogo, jak na kilka plików...
Uwierz mi, do stworzenia tekstów na stronę sprzedażową nie potrzebujesz wielogodzinnego kursu video ani serii audiobooków. Postawiłam na najbardziej praktyczne formaty, które pozwolą Ci od razu działać, a nie doktoryzować się z pisania. Więc oszczędzasz swój czas, a jak wiadomo – czas to pieniądz. Dodatkowo, z materiałów możesz z nich korzystać wielokrotnie! A jeśli się zaangażujesz, inwestycja szybko się zwróci.  BTW – napisanie przeze mnie tekstu na stronę sprzedażową od zera to aktualnie wydatek 2000 zł netto. To chyba jednak Copyschadzka wychodzi dość tanio, hm? ;)

Jak wygląda Feedback od pierwszego wejrzenia?
  1. Po zakupie pakietu i pracy z Copyschadzką, przesyłasz mi gotowy tekst strony sprzedażowej, który mam skomentować, na halo@biznesowaskrzydlowa.pl.
  2. W ciągu 5 dni roboczych od podesłania pliku otwieram go i przez ok. 10-15 minut nagrywam swój komentarz z perspektywy osoby, która widzi tekst bez specjalnego zaznajamiania się z Twoją marką – ale też z punktu widzenia doświadczonej copywriterki i konsultantki biznesowej :) W formie video z głosem – będziesz widzieć komentowane fragmenty na ekranie.
  3. W komentarzu szczerze mówię Ci, co moim zdaniem jest dobre, co do poprawy, co niezrozumiałe, co warte podkreślenia itp. Odnoszę się także do samego układu strony i jeśli trzeba – proponuję zmiany.
  4. Nagranie przesyłam nagranie Wetransferem na Twój adres e-mail w ciągu 5 dni roboczych od wysłania przez Ciebie pliku po zakupie. Po ściągnięciu pliku będziesz mogła do niego wracać wielokrotnie! Będzie na to kilka dni, a ja niestety nie mogę zagwarantować, że oryginalne video będzie mieszkać na moim dysku dłużej niż tydzień.

Wciąż masz choć cień wątpliwości, czy Copyschadzka sprawdzi się u Ciebie?
Napisz do mnie na halo@biznesowaskrzydlowa.pl lub wyślij DM na IG @biznesowa_skrzydlowa – a chętnie podpowiem, czy jej zakup będzie dobrym pomysłem w Twoim przypadku :)