Są przyjemniejsze pomysły na wieczór niż…

Od nudziarzy i natrętnych gawędziarzy wolimy konkret i wciągające historie, najlepiej ze szczyptą humoru.

Ale nie każdy ma czas / ochotę / energię, by takie teksty tworzyć. Na szczęście to też można oddelegować.

Ci, którzy twierdzą, że nie można oddawać pisania innym, po prostu wciąż nie spotkali copy swojego życia.

Jeśli prowadzisz swój edukacyjny biznes, pisanie tekstów jest tylko ułamkiem tego, co masz na głowie. Pół biedy, jeśli to lubisz. Gorzej, jeśli spalasz swoją energię i czas, próbując napisać coś błyskotliwego, a w międzyczasie uciekają Ci możliwości zarabiania na tym, co naprawdę robisz najlepiej na świecie. 

I ja wiem, że możesz być sceptyczna – bo skąd masz mieć pewność, że ktoś napisze coś, co będzie brzmiało jak Ty? Ale zapewniam Cię, przy dobrym poznaniu się i przygotowaniu jest to absolutnie możliwe. A ja wiem, jak pisać, żebyś po przeczytaniu swoich nowych tekstów sama chciała się od siebie uczyć!

Napiszę dla Ciebie teksty, które…

skutecznie pobudzą wyobraźnię odbiorców, wywołując przy tym ciary ekscytacji i efekt „nie-mogę-się-doczekać-zakupu!”,

podkreślą realne i namacalne korzyści płynące z Twoich produktów i usług, które są ważne dla potencjalnych klientów,  

będą spójne z Twoją marką i jak po maśle będą prowadzić klienta od fantastycznego pierwszego wrażenia przez radość z zamówienia aż do kolejnych i kolejnych zakupów,

będą brzmiały jak Twoje, a jednocześnie jak wyjęte z głów odbiorców – magia, co?

będzie się czytało z przyjemnością, czasem cichutko wzdychając z rozmarzeniem i/lub chichocząc,

zaintrygują i zachęcą czytelników do działania – tu i teraz (albo przynajmniej nie pozwolą o Tobie zapomnieć)!

Uporządkowany proces + kreatywne szaleństwo =

  • Wycena i umowa

    Na podstawie przesłanych przez Ciebie wstępnych informacji przygotowuję wycenę. Po jej akceptacji podpisujemy umowę lub akceptujemy warunki współpracy mailowo.

  • Briefing

    Wysyłam Ci ankietę dot. marki, jej języka i Twoich oczekiwań co do tekstów.

    Jest sporo do wypełniania, ale wysiłek się opłaci, obiecuję!

  • Launch Call

    Spotykamy się online, by porozmawiać o Twoich odpowiedziach i zadać jeszcze trochę pytań.

    Chcę wiedzieć jak najwięcej, by szło nam jak najsprawniej.

  • Radosna twórczość

    W oparciu o Twoją ankietę, spotkanie i research piszę teksty, które w pełni będą oddawać wyjątkowość Twojej oferty i pobudzą odbiorców do działania. 

  • Ostateczna korekta

    Po akceptacji i wrzuceniu tekstów na stronę, jeszcze raz zerkam na nie w poszukiwaniu literówek.

  • Radość wielka

    Chwalisz się nową stroną odbiorcom i cieszysz się nowymi klientami!

Uwaga! Powyższy proces dotyczy tekstów na strony www Twojej marki. Przy stronach sprzedażowych jest trochę prościej, bo pytań zadaję nieco mniej.

Wspominałam, że bardzo lubię pisać teksty na strony www?

kliknij aby zobaczyć stronę

Dimotely

Mamologia

Angelika Śniegocka

Czułe plemię

Repeat

Marta Łuczejko

Brand Kitchen

Alina Gamza

Czy wiesz, że sporo klientek po przeczytaniu napisanych przeze mnie stron sprzedażowych chce kupić swoje własne produkty?

kliknij aby zobaczyć stronę

Mamologia - szkolenie „Jak dogadać się z małym dzieckiem?”

Mamologia - kurs „Jak oswoić dziecięcą złość?”

Dietetyk Golonka - Ekspresowe Makarony

Dietetyk Golonka - Plany posiłków

Pani Basia - Zabawy

Ewa Szczech - Ciało to ja

Natalia Kwiatkowska - Odrodzona

Kasia Sikora - Zabujaj się w miednicy

Dobrze wiedzieć:
czasem proces twórczy wspieram copywritersko podczas konsultacji

kliknij aby zobaczyć stronę

Art Freak

Basia Tworek

Yello

Podobno pracuje się ze mną całkiem przyjemnie

Wsparcie doświadczonej copywriterki jest bezcenne!

Ale coś jednak na fakturze wpisać trzeba. Na ostateczną cenę tekstów wpływa sporo aspektów – więc podaję dolne widełki. W przypadku stron sprzedażowych zaczynamy od 2000 zł + VAT, a przy stronach www od 4000 zł + VAT. Połowa płatna przed rozpoczęciem prac, połowa po wyborze jednej z nazw. 

A może chodzi Ci po głowie jedno z tych pytań?

Dlaczego działamy zakładka po zakładce?

Zależy mi na tym, żeby dobrze uchwycić klimat Twojej marki i język, którym się posługujesz. I wiem, wiem – pokusa, żeby poprawić co kilka dni jakiś mikrofragmencik, jest wielka! Ale w ten sposób to my nigdy nie sfinalizujemy projektu…

Do kolejnej zakładki przechodzimy dopiero po zaakceptowaniu tej pierwszej, ponieważ w ten sposób nie będziemy wracać w nieskończoność do wcześniejszych tekstów, zadbamy o spójność całości i przejdziemy przez cały proces możliwie szybko i bezboleśnie. Będzie można działać!

Napisałaś e-booka o sekwencjach mailowych, a nie masz w ofercie ich pisania?

Oczywiście, że mam! Ale nie za bardzo jak mam pokazać te, które już stworzyłam ;) Więc to bardziej oferta dla domyślnych i/lub klientek, z którymi pracuję regularnie. 

Czy zajmujesz się też korektą i redakcją?

Czasem żartuję, że gdybym była bohaterką z Marvela, byłabym Kapitanem Literówką, bo widzę błędy i podwójne spacje z kilometra. Ale nie, nie oferuję tego jako osobnej usługi.

Czy piszesz także opisy produktów do sklepu i artykuły na blogi?

Bardzo rzadko piszę tego typu teksty, a jeśli już, to dla stałych klientek. Powód jest prosty – zdecydowanie lepiej wykorzystuję swoje supermoce, konsultując i pisząc teksty do zakładek poza blogiem. 

Czy można zamówić u Ciebie także teksty do mediów społecznościowych?

Jak wyżej – taka opcja jest dostępna tylko dla stałych klientek, na przykład tych, z którymi regularnie pojawiam się na burzowankach. Ale chętnie popracuję nad planem contentowym lub podpowiem, jak dopieścić opisy postów na konsultacjach!

Czy da się jakoś szybciej?

Obawiam się, że nie. Jedyną opcją jest wybranie nazwy już w pierwszym etapie – zdarzały się takie przypadki! Ale poza tym – cóż, akurat w namingu nie oszczędzałabym na czasie.

Mam Ci napisać i nawymyślać?

Umówmy się na bezpłatną rozmowę wstępną!

Wciąż masz pytania? Napisz na halo@biznesowaskrzydlowa.pl.
Pomogę Ci wybrać najlepszą opcję współpracy!