Są przyjemniejsze pomysły na wieczór niż…
Od nudziarzy i natrętnych gawędziarzy wolimy
Ale nie każdy ma czas / ochotę / energię, by takie teksty tworzyć.
Ci, którzy twierdzą, że nie można oddawać pisania innym, po prostu
I ja wiem, że możesz być sceptyczna – bo skąd masz mieć pewność, że ktoś napisze coś, co będzie brzmiało jak Ty? Ale zapewniam Cię, przy dobrym poznaniu się i przygotowaniu jest to absolutnie możliwe.
Napiszę dla Ciebie teksty, które…
skutecznie pobudzą wyobraźnię odbiorców, wywołując przy tym ciary ekscytacji i efekt „nie-mogę-się-doczekać-zakupu!”,
podkreślą realne i namacalne korzyści płynące z Twoich produktów i usług, które są ważne dla potencjalnych klientów,
będą spójne z Twoją marką i jak po maśle będą prowadzić klienta od fantastycznego pierwszego wrażenia przez radość z zamówienia aż do kolejnych i kolejnych zakupów,
będą brzmiały jak Twoje, a jednocześnie jak wyjęte z głów odbiorców – magia, co?
będzie się czytało z przyjemnością, czasem cichutko wzdychając z rozmarzeniem i/lub chichocząc,
zaintrygują i zachęcą czytelników do działania – tu i teraz (albo przynajmniej nie pozwolą o Tobie zapomnieć)!
-
Wycena i umowa
Na podstawie przesłanych przez Ciebie wstępnych informacji przygotowuję wycenę. Po jej akceptacji podpisujemy umowę lub akceptujemy warunki współpracy mailowo.
-
Briefing
Wysyłam Ci ankietę dot. marki, jej języka i Twoich oczekiwań co do tekstów.
Jest sporo do wypełniania, ale wysiłek się opłaci, obiecuję!
-
Launch Call
Spotykamy się online, by porozmawiać o Twoich odpowiedziach i zadać jeszcze trochę pytań.
Chcę wiedzieć jak najwięcej, by szło nam jak najsprawniej.
-
Radosna twórczość
W oparciu o Twoją ankietę, spotkanie i research piszę teksty, które w pełni będą oddawać wyjątkowość Twojej oferty i pobudzą odbiorców do działania.
-
Ostateczna korekta
Po akceptacji i wrzuceniu tekstów na stronę, jeszcze raz zerkam na nie w poszukiwaniu literówek.
-
Radość wielka
Chwalisz się nową stroną odbiorcom i cieszysz się nowymi klientami!
Uwaga! Powyższy proces dotyczy tekstów na strony www Twojej marki. Przy stronach sprzedażowych jest trochę prościej, bo pytań zadaję nieco mniej.
Wspominałam, że bardzo lubię pisać teksty na strony www?
kliknij aby zobaczyć stronę
Czy wiesz, że sporo klientek po przeczytaniu napisanych przeze mnie stron sprzedażowych chce kupić swoje własne produkty?
kliknij aby zobaczyć stronę
Mamologia - szkolenie „Jak dogadać się z małym dzieckiem?”
Mamologia - kurs „Jak oswoić dziecięcą złość?”
Dietetyk Golonka - Ekspresowe Makarony
Dietetyk Golonka - Plany posiłków
Dobrze wiedzieć:
czasem proces twórczy wspieram copywritersko podczas konsultacji
kliknij aby zobaczyć stronę
Podobno pracuje się ze mną całkiem przyjemnie
Poprosiłam Karolinę o upgrade moich maili sprzedażowych. Te które sama napisałam działały nieźle, ale czułam, że możemy wskoczyć oczko wyżej. Maile, po tym jak Karolina wzięła je na swój warsztat, wróciły cudownie odmienione. Ostre krawędzie zostały wygładzone, a zagięcia wyprasowane. To nie było jedno, a trzy oczka wyżej. Po dwóch miesiącach wróciłam do tych maili przy okazji kolejnej kampanii sprzedażowej. I nie mogłam się nadziwić, jak one są napisane.
Jaka tam jest dynamika. Napięcie. Energia. Skoro ja je czytałam z zapartym tchem, to myślę, że moi potencjalni klienci też ;)
Ola Foryś, www.wildrocks.pl
Co powiesz na współpracę z osobą znającą się na swojej pracy, a jednocześnie niezwykle zaangażowaną, komunikatywną, a przede wszystkim proaktywną? Taka właśnie jest Karolina. Pomogła mi przelać myśli i entuzjazm do Dimotely na wirtulany papier, jednocześnie wychodząc znacznie poza ramy umówionej współpracy.
Bardzo polecam pracę z Karoliną, to profesjonalistka przez wielkie “P”.
Kasia Krzywicka – Dimotely.pl
Karolina przede wszystkim zajrzała w głąb mojej marki i skupiła się na tym, co jest jej fundamentem, najważniejszym wyróżnikiem. Znalazła wiele kreatywnych sposobów na to, jak podkreślić ten element w komunikacji, bardzo fajnie naprowadzała mnie na ciekawe rozwiązania, które mogą pojawić się na stronie i ustaliła przejrzysty schemat oferty.
Najważniejszym momentem było dla mnie stworzenie tekstów na stronę “o mnie”. Dzięki temu, że Karolina nie przystała na mój pierwszy tekst (który mówiąc wprost był nieco sztywny i suchy) i zadając odpowiednie pytania, postanowiła wydobyć ze mnie prawdziwą historię moją i mojej marki. Poczułam jakby ktoś dmuchnął w moje skrzydła :) Dzięki Karolinie zaczęłam tę historię opowiadać sobie bardziej pozytywnie i dostrzegłam, że do tej pory wstydliwe czy nielubiane przeze mnie wątki mają prawdziwy sens i są nieodłącznym elementem mojej opowieści :)
Kasia Przybyła – Yello Studio Graficzne
Czytając maile sprzedażowe, które napisała dla mnie Karolina, sama mam ochotę kupić u siebie swój produkt!
Testy Karoliny czyta się z zapartym tchem, niczym wciągającą opowieść, a po każdym przeczytanym zdaniu pojawia się w głowie „Tak! Znam to! Też tak mam!”.
Alicja Golonka – DietetykGolonka.pl
Karolina stworzyła dla naszej firmy wiele tekstów, które skutecznie sprzedają i zachwycają klientów. Nawet w takiej branży jak remontowo-budowlana możliwe jest zaprezentowanie produktu w ciekawy i interesujący sposób. Jej poczucie humoru świetnie wpisuje się w nasze firmowe.
Od jednorazowego zlecenia napisania tekstów na stronę zdecydowaliśmy się na regularną współpracę i pomoc w pisaniu postów na fb. My po prostu wiemy, że każdy tekst , który wyjdzie spod klawiatury Karoliny będzie dobrze odebrany przez naszych klientów.
Aneta Pisarek – Plisar.pl
Wsparcie doświadczonej copywriterki jest bezcenne!
Ale coś jednak na fakturze wpisać trzeba. Na ostateczną cenę tekstów wpływa sporo aspektów – więc podaję dolne widełki. W przypadku stron sprzedażowych zaczynamy od 2000 zł + VAT, a przy stronach www od 4000 zł + VAT. Połowa płatna przed rozpoczęciem prac, połowa po wyborze jednej z nazw.
A może chodzi Ci po głowie jedno z tych pytań?
Dlaczego działamy zakładka po zakładce?
Zależy mi na tym, żeby dobrze uchwycić klimat Twojej marki i język, którym się posługujesz. I wiem, wiem – pokusa, żeby poprawić co kilka dni jakiś mikrofragmencik, jest wielka! Ale w ten sposób to my nigdy nie sfinalizujemy projektu…
Do kolejnej zakładki przechodzimy dopiero po zaakceptowaniu tej pierwszej, ponieważ w ten sposób nie będziemy wracać w nieskończoność do wcześniejszych tekstów, zadbamy o spójność całości i przejdziemy przez cały proces możliwie szybko i bezboleśnie. Będzie można działać!
Napisałaś e-booka o sekwencjach mailowych, a nie masz w ofercie ich pisania?
Oczywiście, że mam! Ale nie za bardzo jak mam pokazać te, które już stworzyłam ;) Więc to bardziej oferta dla domyślnych i/lub klientek, z którymi pracuję regularnie.
Czy zajmujesz się też korektą i redakcją?
Czasem żartuję, że gdybym była bohaterką z Marvela, byłabym Kapitanem Literówką, bo widzę błędy i podwójne spacje z kilometra. Ale nie, nie oferuję tego jako osobnej usługi.
Czy piszesz także opisy produktów do sklepu i artykuły na blogi?
Bardzo rzadko piszę tego typu teksty, a jeśli już, to dla stałych klientek. Powód jest prosty – zdecydowanie lepiej wykorzystuję swoje supermoce, konsultując i pisząc teksty do zakładek poza blogiem.
Czy można zamówić u Ciebie także teksty do mediów społecznościowych?
Jak wyżej – taka opcja jest dostępna tylko dla stałych klientek, na przykład tych, z którymi regularnie pojawiam się na burzowankach. Ale chętnie popracuję nad planem contentowym lub podpowiem, jak dopieścić opisy postów na konsultacjach!
Czy da się jakoś szybciej?
Obawiam się, że nie. Jedyną opcją jest wybranie nazwy już w pierwszym etapie – zdarzały się takie przypadki! Ale poza tym – cóż, akurat w namingu nie oszczędzałabym na czasie.
Mam Ci napisać i nawymyślać?
Umówmy się na bezpłatną rozmowę wstępną!
Pomogę Ci wybrać najlepszą opcję współpracy!