Jestem Biznesową Skrzydłową.
I pomogę Ci rozkochać odbiorców w Twojej ofercie.

Jak wingman w amerykańskim serialu przedstawiający kolegę nieznajomej w jak najlepszym świetle, tak ja pomagam markom, które chciałyby zagadać, ale trochę się wstydzą.

Bardziej niż bycie agencyjną kreatywną copy
jara mnie doradzanie małym firmom. 

Takim, które zrodziły się z pasji i z chęci do podzielenia się ze światem swoim talentem i/lub wiedzą. Bez milionowych budżetów na reklamę, ale takich, od których i tak chce się kupować i kupować.

Jeśli prowadzisz swoją edukacyjną markę solo, jest duża szansa na to, że nie masz czasu, energii, wiedzy, a czasem i odwagi, by odpowiednio się promować. A ja mogłabym godzinami wymyślać dla Ciebie nowe sposoby na dotarcie do klientów, podpowiadać, gdzie szukać osób do współpracy, w co się angażować i dlaczego.

Jaki jest mój wzór na biznesowe love?

Najedź na ilustracje, żeby poznać nie-tak-sekretne składniki :)

Psycholog reklamy i zachowań konsumenckich +
niepohamowana fantazja +
copywriterka +
samozwańczy PR-owiec +
lata w agencjach marketingowych +
nietypowy networking +
ciągoty do małych marek+
strategiczne spojrzenie +

= Specjalistka od rozkochiwania w markach

= Biznesowa Skrzydłowa!

Nie jest moim celem, żebyś jako edukatorka online mogła się dobrze zaprezentować i zniknąć po pierwszej transakcji.

Pomagam w budowaniu pełnych pozytywnych emocji relacji z odbiorcami, a potem nawet niwelowaniu ryzyka wpadnięcia w rutynę.

Możesz mieć klientów, którzy będą opowiadać o Tobie znajomym, przedstawiać Cię swoim rodzicom i mieć rozmarzony uśmiech na twarzy na dźwięk nazwy Twojej marki.

Takich, którzy nie będą mogli doczekać się kolejnego zakupu – bo będą chcieli czerpać od Ciebie wiedzę długo i szczęśliwie!

W co wierzę?

Istnieją na świecie ludzie, którzy pokochają to, co oferujesz – ale musisz do nich dotrzeć (i to nie przez Tindera).
n
Nie musisz się z nikim ścigać, Twój klient nie bierze udziału w Kawalerze do wzięcia.

n

Sami definiujemy sobie sukces!
Możesz sprzedawać po swojemu, zgodnie ze swoimi wartościami i bez ciarek żenady.

 

Podstawą mocnej marki są stałe związki z klientami.

 

Można robić biznesy bez rzucania wielkimi kwotami w SM i świetnie się przy tym bawić.

W co wierzę?

Istnieją na świecie ludzie, którzy pokochają to, co oferujesz – ale musisz do nich dotrzeć (i to nie przez Tindera).
Nie musisz się z nikim ścigać, Twój klient nie bierze udziału w Kawalerze do wzięcia.
Możesz sprzedawać po swojemu, zgodnie ze swoimi wartościami i bez ciarek żenady.
Podstawą mocnej marki są stałe związki z klientami.
Można robić biznesy bez rzucania wielkimi kwotami w SM i świetnie się przy tym bawić.
Sami definiujemy sobie sukces!

Też masz wrażenie, że ten czas leci za szybko?

  • 2008-2009

    Dołączam do studenckiej agencji reklamowej Addicts, a potem dostaję się na ścieżkę specjalizacyjną z psychologii reklamy i zachowań konsumenckich.

    W międzyczasie przekonuję grono koleżanek do przebrania się za Dni Płodne podczas Juwenaliów.

  • 2010

    Dostaję się do agencji interaktywnej Krakweb, a niebagatelną rolę odgrywa w tym list motywacyjny napisany trzynastozgłoskowcem. 

  • 2011

    Przechwytuje mnie Zadane.pl (dziś znane na całym świecie jako Brainly) – jestem tam specką od marketingu i PR-u, a także epizodycznie rzecznikiem prasowym.

    Najmilej wspominam raport o uczciwości uczniów (zaliczone kilka sekund w Polsacie, Metro i 3 audycje radiowe) oraz współpracę z Google przy projekcie Code:Girls (w Wydarzeniach był cały materiał o tym!).

  • 2012

    Wyjeżdżam na Erasmusa do Lizbony, a po powrocie dostaję się do Eskadry – jednej z najdłużej działających w Polsce niezależnych agencji reklamowych.

    Wysłałam im 100 powodów, żeby mnie zatrudnić, chyba nie mogli się oprzeć ;) Zakładam firmę!

  • 2013

    Za projekt Wish Masz dostajemy z zespołem nominację do Golden Arrow, a w TV lecą pierwsze reklamy, nad którymi pracowałam – dla Santander Consumer Banku i Ministerstwa Środowiska.

    W Eskadrze pracuję także dla takich marek, jak Mazda, Oknoplast, Factory Outlet. I kocham radiówki z wzajemnością.

  • 2015

    Zmieniam agencję na Brainbox. Przez 3 lata piszę i wymyślam dla takich marek, jak Tymbark, Lubella, Bahlsen, BP, Hasco-Lek. Ostatnią kampanią przed zostaniem mamą jest launch napoju  H2Owoc.

    Po drodze ćwiczę się w promocji lokalnych biznesów, testując pomysły na Kwiaciarze – kwiaciarni rodzonej siostry. 

  • 2018

    Rodzi się Malu i wszystko staje na głowie :)

  • 2019

    Zaczynam oficjalnie działać jako Biznesowa Skrzydłowa (na drzemkach i z dzieckiem w nosidle).

    W maju 2019 wychodzą pierwsze Biznesy i Romanse, które piszę z telefonu, a wysyłam nocą. Nie mam kiedy zrobić sobie sesji, więc na samodzielnie postawionej stronie są zdjęcia z przygotowań do ślubu (z wyciętym tłem). 

  • końcówka 2019

    Oficjalnie opuszczam agencyjny etat i zaczynam pracę na 100% na swoim. Nie, nie wiedziałam, że idzie pandemia.

    Jedną z pierwszych klientek jest Aneta z firmy Plisar – pracujemy razem do dziś

  • Od 2019 do dziś

    Wzruszam się z wdzięczności, bo działam ze wspaniałymi klientkami, które wnoszą do świata samo dobro.

    W ich gronie znalazły się m.in. Ola Foryś z Wild Rocks, Ola Bełta-Iwacz z Mamologii, Kasia Wirkus-Molęda z ArtFreaka, psychoterapeutka Joanna Walczak, Basia Tworek Ninja Yogi i Alicja Golonka znana jako Dietetyk Golonka. Niech to trwa!

  • To jeszcze kilka smaczków , żebyś wiedziała,
    z kim tańczysz

    Gdybym nie pracowała w reklamie, to byłabym:

    psychologiem sądowym.

    Ulubiona rozrywka na mieście:

    escape roomy.

    Mało kto wie, że:

    potrafię rozpalić ognisko na śniegu.

    W swojej pracy najbardziej lubię:

    poznawać ludzi, którzy znają się na rzeczach, o których ja nie mam pojęcia.

    Wielkie marzenie:

    mieszkanie w Lizbonie.

    Guilty pleasure:

    programy randkowe na Netflixie – zwłaszcza Too Hot To Handle!

    To jeszcze kilka smaczków , żebyś wiedziała,
    z kim tańczysz

    Gdybym nie pracowała w reklamie, to byłabym:

    psychologiem sądowym.

    Ulubiona rozrywka na mieście:

    escape roomy.

    Mało kto wie, że:

    potrafię rozpalić ognisko na śniegu.

    W swojej pracy najbardziej lubię:

    poznawać ludzi, którzy znają się na rzeczach, o których ja nie mam pojęcia.

    Wielkie marzenie:

    mieszkanie w Lizbonie.

    Guilty pleasure:

    programy randkowe na Netflixie – zwłaszcza Too Hot Too Handle!

    Wspominałam, że kocham rozmawiać? Posłuchaj, a dowiesz się więcej o biznesie pełnym miłości!

    Kliknij, aby przejść do strony odcinka →

    Marki testowane na ludziach

    – Odc. 23 –  Zaproś klienta na randkę

    Life Geek Show 023

    Jak czerpać radość z pracy dla… innych i rozwijać markę bez wyrzutów sumienia

    U Janoszuk - odc. 128. Biznesowa Skrzydłowa od kuchni

    Nie ma kreatywności bez CIEKAWOŚCI

    Przepis na e-commerce

     Jak pisać, żeby zwiększyć sprzedaż? 

    Basiolandia

    Czy słowo jest tak samo ważne jak obraz w pracy Fotografki…

    Przerwa z Kocurem - Odc. 28.

    Asertywna komunikacja: kiedy i jak zrezygnować ze współpracy?

    Przerwa z Kocurem - Odc. 10.

    Nawaliłeś. I co dalej?

    Nagrywałam też dwa własne podcasty – jeden solo, a drugi
    w duecie.

    Myślisz, że się dogadamy? Pora się umówić!

    Pamiętaj – jeśli nie znajdziesz dla siebie dogodnego terminu, napisz halo@biznesowaskrzydlowa.pl.
    Postaram się znaleźć alternatywę :)